Fredag.

Hej!(=
Idag har jag varit på skolan som en helt vanlig fredag.
Men idag då vi hade engelska gick jag i väg och tog svinissprutan!
Eller det kanske inte har varit en helt vanlig dag...
vi har haft temadag på skolan. Jultema!
Det var kul, det var en del lekar och sen fick man köpa goofika i c-koppen. :)
Innebandyn gick skitbra! Vi vann mot dom vi mötte.
Jag tror vi vann med 9-7 ;D
Nu får man bara hoppas att vi vinner mot Lyckseles lag!!!
Sen ska jag också vara med och spela lärarmatchen :)
Det kommer nog att bli jättekul, då ska lärarna få vad dom tål! :)
Ge igen på alla prov dom har gett oss ;P
Annars var jag in en stund på fg ikväll, men det blev typ bara 40 min...
Vi skulle planera klart inför Luciavakan. Jag hoppas att det kommer att bli en bra Luciavaka :)
Nu ska jag gå och se klart idol,


Tove ;D

Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0