Fredag.

Hej!(=
Nu är Farmville som gäller! ;)
Jag har vare på Fg ikväll med Rebba och Love och några fler.
Jag och Lovisa har tagit en massa hoppkort som vanligt då ;)
Vi får se om jag orkar lägga ut nån bild.
Annars så har jag käkat middag med familjen och vare på skolan.
På skolan har det inte hänt så mkt.
På idrotten hade vi gymnastik och då skulle vi bygga mänskliga pyramider!
Det gick sjukt bra, och ett stort WOW till Glaas! ;)
Han är sjukt stark!
Vi skulle också lära oss hjula och jag var typ den enda som kunde det i klassen. :)
Sen på bilden var jag klar med mitt självporträtt så jag tillverkade
en lång remsa med girlanger som ska upp i vårat klassrum:)


Hopphopp!;)


Här Julia har du din bild :]


Sötnosar!:)<3


Kommentarer
Postat av: lovvan

heheh fiinaste bilderna på mig.. :]

pusspådig <3333

2009-12-10 @ 16:10:17
URL: http://wwww.lovislb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0