Måndag.

Hej!(=
Idag har jag varit på skolan, precis som vanligt.
Vi hade lite slöjd, tyska mm...
På tyskan ser vi en film som heter The Holiday.
Den har inget med tyska att göra men vi skulle få se den ändå.
Den är då bra hittills :)
Sen hade vi ett intelligens test på slöjden.
Och det var pojkarna mot flickor+"gentlemän".
Gentlemännen var Erik och Jaken :) Vi vann!
Annars efter skolan gick jag och köpte fika som jag fikade innan träningen.
Träningen gick väl sådär... den kunde gått bättre.
Jag fick så ont i huvudet.
Sen kom jag hem och jag käkade middag. Potatis och revbensspjäll! =)
Jag har varit inne på fejjan typ sen jag kom hem!? :]
Haha då är det Farmville som gäller!... :]

detta låg i mitt rum i ett paket på 3.dje Advet! :)
Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0