Sista skoldagen! :)

Hej!(=
Idag var det sista dagen på skolan.
På morgonen blev det att se film, Hoppet.
Den handlade om två killar som flydde från Irak till Sverige och hur deras liv blev.
Enligt mig tycker jag att den är sevärd!
Sen efter lunch blev det innebandymatch mot lärarlaget..
Jag måste säga att dom var bättre än va man kunde trott.
Joo, Jesper och Willy hade gjort en film om hur bra dom va på bandy och där dom
skröt om sina dyra klubbor som va krokiga?
Dom visade den filmen i c-koppen hela dagen.... timme efter timme...
Dom hade också satt upp affischer om att dom skulle regera! :P
Men lärarlaget vann mot oss... :(
Vi spelade väl inte schysstast men det var okej.
Jenny puttade Willy mot väggen där jag stod, så jag tog tydligen emot han
och jag typ krossade armbågen mot väggen så jag har jätteont... :)
Annras efter matchen tackade vi varann ochs en vart det fika uppe i klassrummet.
Sen slutade vi :)
JULLOV NU!! :D



Bilder från matchen idag. :)

"Bättre högt än ful" :)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0