Söndag.

Hej!(=
Igår var det en jätterolig dag!
Det var ju Fg-luciavaka! ;D
Det började med att typ alla kom dit kring 16.00 tiden och då började vi duka fram allt.
Vi ställde i ordning alla bord och stolar.
Sen kring halv fem gick jag och Emelie och fixade lite bilder till en lek som skulle
vara senare på kvällen.
Kl 17.00 blev det insläpp och det rusade in en massa folk som ville käka.
Efter middagen blev det paket-leken! det var galet! Alla blev som galna när dom fick
börja öppna paketet!
Sen bar det av ner till sport- och simhallen. Där fick man leka och bada så mycket man ville.
Kl 20.00 var det dags för "Vem kan slå Willy och Rickard"-lekarna!
Det var det mest lyckade på hela kvällen typ.
Några av lekarna var, käka mumsmums, handbolls straffar, onödigt vatande och namn på skolan.
Willy och Rickard vann de flesta lekarna, så man kan tydligen inte slå dom! ;)
Sen fick man göra lite av varje igen, till klockan 22.30 då blev det film.
Först en film som Fg-personalen hade gjort. Den var KUNG! ;D
Sen blev det The Proposal! Vi som jobbade orkade inte se  den så vi började att
städa och leka på andra idan sporthallen.
Kl 00.15 var filmen slut och alla for hem.
Vi som jobbade var kvar och städade upp all skit som var nere i sporthallen.
Nån klurig hade hittat på att dom kunde ha godiskrig, så det låg godis typ ÖVERALLT! :O
Men vi sopade och skurade bort allt.
00.50 var vi nästan klara och jag for hem.
Jag sova länge idag för att vara mig. Till 11.50!:)
Jag har fortfarande ont i huvudet sedan jag tog sprutan jag har också ont i armen.
nu är det bara att tgga dom få skoldagar som är kvar.
Vi har inte så mycket som måste göras.
Vi kommer att spela tre innebandy matcher också, som jag hoppas gå bra :)


En bit av kön! :)

Rickard testar ballrerinaskor! :)
Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0