Söndag.

Hej!(=
Idag har jag inte gjort mycket.
Jag har varit till mormor och fikat, jag har också gått lite på Medan
och kollat på julmarknaden! ;)
Jag har också fixat lite mer priser till Luciavakan, från Ica.
Dom var generösa med priser.
I morgon måste jag och Emelie fixa resten från dom andra ställena vi skulle på.
Sen ikväll har jag kokat knäck med mamma.
Dom knäcken blev goooa!
Sen igår bakade jag pepparkakor och gjorde kristyr till dom. Dom blev hur goda som helst.
Jag har också funderat ganska så mycket om vad jag vill
ha i julklapp...
Men jag kommer som inte fram till så mycket...
Jag har också varit på Fg i helgen.
I lördags var jag mest med Rebecca.
Efter Fg på lördagen följde jag Rebba hem.
Hennes mamma bjöd på kakor, och jag måste säga att hon är BRA på att baka!:)
I morgon ska jag klippa mig, jag ska nog ta av det lite på längden och
klippa till sneluggen.


Rebecca!:)<3
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0