Tisdag.

Hej!(=
Nu sitter jag här och spelar Farmville på Fejjan igen! :]
Denna dag har bestått av skola och roligt luciavakan möte! :)
på skolan har vi typ inte gjort så mycket bara chillat, bra lektioner!
Vi gjorde girlanger på reservtiden idag och det vart ganska bra.
Vi ska fortsätta nästa reservtid tror jag :)
Sen efter skolan bar det av till fg på möte.
Så kul det var. istället för att typ prata om det vi skulle fikade vi
och bara satt och pratade. Haha det bjöds på mycket skratt! :)
Linus
hade en sockerkick så han kunde inte sitta stilla.
Idag är det ju Tisdag Den 1 December och i morse öppnade jag fösta luckan
i min chokladkalender! :) Mums så gott!!
På mattelektionen tog jag ett kort på utsikten från fönstret:)
Ganska så fint det var.
Och det är så härligt med minus grader ute, hoppas att Solia öppnar snart! :D
Snowboard och slalom är så otroligt skoj! :)


Utsikten från klassrummet! :)

Sen ikväll kommer Johan hem och då ska vi käka efterrätt! ;)
fruktgratäng bjuds det på då!:)


Vi hörs!:)<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha ja frågan är ju.. Begriper du det där himla farmville?

2009-12-01 @ 20:18:34
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0