Torsdag.

Hej!(=
Nu sitter jag och spelar Happy Aquarium på Fejjan! (=
Spelade just Farmville...
Idag har jag vare på skolan och degat.
Vi hade typ massa lektioner, som typ tyska, idrott, svenska och musik.
På musiken håller vi på att spela till våran låt och jag spelar trummor! ;D
Tyskan håll på att gå bra för att jag sitter med Erica där och vi har kul, men lär
oss ändå saker. Elr!;) joo det gör vi haha;)
Sen efter skloan gick jag på Fg och fikade sen träning.
Vi va bara 4 stycken i börjab sen kom 2 till så vi belv 6 stycken allt som allt.
Men det gick ändå
:)
Våran tränare var bara där till 17.00 sen tog David och Jesper över.
Det var som en vanlig träning, vi gjorde typ inget nytt...
Ikväll ska jag se Glee! ;D
Det är så sjukt bra att det inte är sant :)
Jaja, nu har jag inte mer att skriva,


Min tyskakompis! ;)

  
Trummorna jag spekar på.


Fikat på fg... :)

Mina skador, boxning och ett pingisracket har gjort skadorna!


Tyska lektion ;)
Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0