Fredag.

Morsning korsning!=)
Nu sitter jag på hotellet och skriver igen ;)
Jag har just käkat frukost, och vi ska snart bege oss in till Stockholm! =)
Skriver mer om dagen sen! =)
♥Pusspuss♥

__________________________________________________________________________________________

Hejhej! (= (Igen!)
Nu har jag just kommit hem från stan,
jag har gåt på en massa affärer, typ Gina, New Yorker, Glitter+en massa fler! =D
Jag fick en t-shirt av mormor från Gina, sen köpte jag ett par jeansleggings på ett
annat Gina =)
Sen gick vi ner till Saluhallarna, men där var det inte så kul,
det var mest typ ost och mat där inne.
Typ mat som man aldrig vill äta ens xD
Men vi skulle ju köpa nåt till Anna. Hon fyllde år nån gång!
Men innan vi skullle shoppa var vi hos Kenneth och Anna.
Vi skulle bara hälsa på dom en stund, för vi ska
dit igen ikväll! =) Då kommer Mikael och Anki oxå ;)
Sen ska vi typ inte gör mer.
Joo jag köpte ett par skor oxå! Från New Yorker, dom kostade 49:-!!! =D
Och dom var jättesköna! =) Nä nu har jag inte mycket mer att skriva om.
Skriver väl i morgon då vi har vare i Stockholm ;)
Pusspuss! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0