Hos Hasse.

Hejhej!(=
Just nu sitter jag hos Hasse igen, vi har just käkat middag ;)
Det var kött och potatissallad!=)
Det var faktiskt ganske så gott, spec köttet =)=)
NU snart så ska vi äta efterrätt! ;)
Men jag vet inte vad det blir, fast jag tror att det ska vara gott,
annars är det ju ingen efterrätt xD
Det som är dumt med datorn på hotellet är att man inte kan vara in
på apberget! Det är för gammalt intenet!
Herregud, det är Uppsala! Dom borde ju ha råd att skaffa de!!!! =C =P
Men det är ju bara min personliga åsikt ;)

Och nyss fick jag reda på att tågen in till Stockholm i morgon inte kommer
att gå, pga att det har typ fulle nåt på elledningarna!!!!
Så antingen tar vi bilen in, eller så far vi dit på lördag ist.
Så i morgon blir det nog kanske Uppsala Centrum ist =)
Det går ju lika bra de ;)

♥Talliden♥ I miss it! Det är för stort i Uppsala!!! =O=O=O =)<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0