Måndag.

Tjohoo! (=
Idag drog jag och Erica till stan 10.25.
När vi kom dit gick vi på stan och kikade ;)
Jag hittade ett par haremsbyxor och ett grodhalsband =D
Halsbandet kostade bara 30:- Ur och Penn =)
Dom har typ rea på allt ;)
Haremsbyxorna köptes på Cubus för 149:-
Mer än så vart det inte idag, måste ju spara till Uppsala resan =)
Då ska jag nog köpa ett elr fler par skor =D
Sen kring 12.30 gick vi på Subway och käkade lunch.
Efter lunch gick vi bara runt och trallade på,
vi hann gå typ överallt ;)
Då vi var på Åhlens hade vi mest skoj xD hahah vi gick
sa hittade fula/söta mjukisdjur som vi sa att det var den andra =)
Det var typ det bästa på hela dagen =)
Vi kom hem typ 17.15 till Norsjö, då regnade det =O
Vi skjutsade hem Erica sen bar det hem för jag å mamma.
Jag åt middag när jag kom hem, sen ringde JAG och beställde en
tid för att skriva prove till Eu-moppe kortet =)
Ni får läsa vidare på min blogg så kommer ni att få veta om jag kalrade det!
Sen vart det en Power Walk till bränne ;)
Lite jobbigt, pga allt regn =O

Joo och min mobil dampa sönder idag, så den ska in på lagning IGEN!!
Jag fick igen den i Torsdags och nu ska den in för
tredje gången på typ 7 månader!!!!!! =O=O inte bra! =P


Mer än såhär har jag inte hunnit göra. =)
Och när vi har ett snabbare internet så ska jag börja ladda upp
mer bilder, men det kommer då inte bli på typ dom närmaste åren.
För att vi bor så utis att vi inte kan ha bredband!?!?!? =O
Men jag kommer väl gå gymnasiet i en lite mer befolkad stad så jag kan ha bredband ;)
Då ska jag ladda upp bilder jämt =) =D

Hejdå å hare bra! =)<3


Peace!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0