Onsdag.

Hejhej! (=
Sry för dålig uppdatering, men det är sånt ni får leva med,
Jag har ju också ett liv där jag är väldigt upptagen och lat =]
och jag orkar inte skriva mycket nu heller! xD
Jordgubbar är väldigt goda, det är de jag sitter och mummsar på  ;)
Ikväll har jag vare och sett Harry Potter och halvblodsprinsen! =)
Det är en sevärd film enligt mig ;)
Men jag var där själv :( Mindre bra!

Tagga till i helgen Nelliiiieee!!! =D=D <3 Kommer att bli skojskojskoj! =D<333

Pusspuss! (L)



 
Rocky! (A)<3

haha och jag lyckades lura Lina ikväll om vem som dog i Harry Potter! ^^ haha och hon har läst böckerna! ^^
Lina ( L ) Tove ( T )


L:  mnu vet du vem som dog ;P
T:
haha klart jag vet
L: dumbledore  ;P
T:nää :O
L: nähä?  :O

T:nää :O De va ju Ron :O:O:O:O:(

L: du driver :O:O:O:O:O:O:
T:nej sriöst :O
L: :O vafaaan:O de minns jag inte
T: jag vart skitförvånad  :O
L:  ;__________________________; hur jävla fel minns inte jag då :S
T: jag vet inte :S
L:  jag minns att de va snake som dödade dumbledore! :O
T: snape* nää draco dödade Ron:O :S
L:  :O:O::O:O:Ojaa de kanske han gjorde...... elr jag mins typ inte :S
T:   det gjorde han :OJag började typ grina :(
L: men :( jag minns typ inte för jag har ju läst sista oxå... jag kanske blandar ihop dem
T:  haha vet du vad?!?!?! :O
L: vad?! :O
T: jag driver hur mycket som helst me dig xD :O
L: FAN TA DEJ DITT JÄVLA MYGGÄGANDE RYGGONTHAVANDE TALLIBAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:O:O:O:O::O:O:O:O:O:O:O:
T: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD xD xD xD
L: 'peta rumpa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T: haha du är ju bra xD!!!!!!11
L: 'sluta driva me mej ;_____________________________________________________________________________________________________________________________________;
T: hahahahahahah xD xD xD XD

osv! =) hahaha D:

Kommentarer
Postat av: linnnaaa

Du är taskig :(

2009-07-22 @ 22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0