Onsdag.

Hejhej!=)
Guuuud va jag är hungrig =O jag tror seriöst
att jag aldrig ha vare såhär hungrig förut!
Jag funderar på att ta mig en smörgås (A) kommer sanrt! :]
Jag hade fel.., jag tog míg en köttbit istället (A)


jaja nog med klagande,
Idag började med att mamma väckte mig kl 10, jag somnade om
men klev upp en kvart senare.
Vi käkade lunch, fil och flingor (A)
Spännande jag vet!.. =P
Hur som helst, efter lunchen for jag och mamma ut på promenad.
När vi kom hem läste jag klart min bok, den var hur sjukt bra som helst!
Rekommenderas starkt ;)
Sen for mamma och pappa till Nosjö och jag var kvar hemma själv ;)
Chill, så jag gick och tog en lång dusch, elr nja typ 10 min ;)
Lalalalal, jag klädde på mig, och undertiden jag gjorde det kom dom
hem, sen for vi till Mårdseleforsen och käkade middag! :)
Det var hur gott som helst, jag åt fläskfilè och potatisgratäng :)
Efter middagen for vi hem och jag tvärbytte kläder, plattade
håret och begav mig till Norsjö! (A)
När jag kom dit va jag med Emelie ett tag, sen tog vi moppen och for till
Lovisa! :) Då vart vi bjudna på filmkväll hos Rebba! :)
Vi for till Rebba, vi började med att se Disaster movie? :P
Kom inte ihåg riktigt va den hette (A) sen såg vi Hancock :P
Båda filmerna va skoj! ;) Efter vi hade sett filmerna skjutsade jag hem
Emelie, sen skjutsade jag hem mig själv med, bussig som jag är (A)
När jag kom hem frös jag som ett svin om händerna :O
Det gick över, så nu sitter jag här =D


Rocky! :] <3

Kommentarer
Postat av: emelie

Tack för kvällen ! <3

2009-07-31 @ 11:37:17
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0