Söndag.

Godkväll bloggen! (=
Idag kom jag hem från Uppsala! (=
det kändes skönt som tusan, men ville ändå vara borta längre ;]
Vi for från Uppsala kring 08.30. Vi åkte utan stopp till typ
Sundsvall, dör vart det ett fikastopp =)
Nästa stopp var vid restaurangen Silverlaxen.
Den är typ vid E4.an uppe vid Umeå elr Ö-vik.
Jag vaknade typ just då vi var framme,
så jag var väl lite halv dåsig =]
Vi käkade "middag" där kl 15.00 typ,
sen vart det raka vägen hem =) När vi kom hem var Johan hemma.
Han villle få sin tröja innan han for hem till Lycksele! =P
haha mer än så har vi inte gjort, elr då jag kom hem packade jag
upp lite grann, sen har jag bara chillat *<:-}
Nu ska jag gå å lägga mig! =)
Så jag orkar upp i morgon den 13 Juli! (= För då fyller jag 15år! =D=D=D
Som jag har längtat :D Sen på kvällen kommer Erica till mig, för hon ska
följa till Umeå på tisdag och hämta moppen! ;)

Godnatt!(L) och kommentera gärna!!!!! (a) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0