Söndag.

Godkväll alla kära läsare! =)
Idag vart jag väkt kring 10.20 och pappa undrade om jag skulle
följa till Umeå, och de va ju klart jag skulle de.
Men då Johan min morgontrötte bror gjorde såklart att va blev
lite senare än vad som var beräknat =O
Sen då typ 11.45 begav vi oss mot Umeå.
Två timmar efter va vi framme i Umeå, Johan körde så de
dröjde ett tag innan vi var helt framme där vi skulle vara.
Vi skulle å kolla på en Reju Drac -04 =D
Den är blå å svart =) Efter vi hade kollat på den for vi ut
Media Markt, det är hur stort som helst =O
Och där kunde man testa ala mobiler eftersom dom var påslagna =D
Jääj typ rena paradiset!
Dom hade oxå en massa mer saker, typ en tv för 119 950:-   =O
Vem köper en sån dyr tv?!?!
Då vi hade vare där for vi och åt på Mias grill =]
Jag åt en nacho tallrik och den var sjuktgod! =D =D
Sen for vi hem. Vi kom hem kring 18.00 tiden ;)
Då for jag å mamma ut och gick, vi gick ner till hälla.
Och idag var man verkligen inte på gåar humör.. Det var asjobbigt =P
Men jag lyckades genomföra de.
Sen ringde pappa till killen som skulle sälja moppen och pappa
bjöd 12000:- för den, och han hade begärt 14000:-.
Men han gick med på 12500:-
Så nu har jag fått mig en ny moppe =] Så jag måste klara EU-moppe kortet xD

Min moppe! =]
På onsdag far vi till Uppsala och hälsar på Hasse =D Då ska jag gå på stan både i Uppsala
och i Stockholm =}


Joo jag tänkte berätta ite om Stadsfesten oxå. Var där i fredags!
Det började med att mamma hämtade mig hos Erica! =)
LisaP var oxå med i bilen för hon skulle följa med mig dit.
Vi körde hem och jag gjorde mig klar och käkade middag.
Spaghetti och köttfärssås =) Det var typ gott.
Sen begav vi oss mot Skeå! =)
Vi kom väl dit då hon va 20.00, vi gick in på området och började
villa omkring lite grann. Jag å LisaP gick runt och tyckte att de
va häftigt.
Vi började gå till tivolit, som var på andra sidan av området. =)
Sen gick vi som bara omkring och väntade på Rebba å Lovve.
Men innan vi träffade Rebba å Lovve köpte vi oss ett par coola brillor.
Min brorsa kallar om för GaGa glasögon.
Vi träffade dom vi lilla scenen, vi hörde en stund på
Salem alfakir (elr hur han nu stavar de) Sen vart jag å LisaP
hungriga så vi gick å åt på Somdies Thai mat, det var hur gott som helst!
Sen hörde vi på den där snubben lite mer, sen vart det Erik Hassle.
Men han suger så jag å LisaP gick på tivolit under tiden Rebba å Lovve
var och kollade på han.
Då träffade vi
Nellie och Gabbe! =) <3<3<3
Gabbe
var jättefin i håret för hon hade klippt sig =D<3 FINT!!!!! =D
Nellie och Gabbe hade oxå fräsiga naglar, rosa med ett svart sträck på! =)
FRÄSIGT! =)
Sen for dom, så jag å LisaP gick å kollade på Tomas Ledin ett tag,
men han suger oxå så vi åkte karuseller ett tag.
Men jag började inte må bra av det.
Nån gång där på kvällen gjorde jag å LisaP en airbrush tatoo!
Jag gjorde mitt stjärntecken och LisaP hennes.! =)
Jag är kräfta och hon är lejon! =)
Den kostade egentligen 60:- men han glömde ta betalt av mig så jag fick
den gratis, medans LisaP frågade vad den kostade, så hon gatt betala xD
SYND! =)
Kl 00.45 var det Sahara Hotnights, men då åkte jag å LisaP karuseller = ]
Sen for vi hem, och jag å Johan sjöng lite grann i bilen,
vi sjöng Poker Face med Lady GaGa med våra GaGa glasögon xD
Men jag tror inte att det lät så vackert xD
Sen kom vi hem kring 02.45 och jag var skittrött.
Vi gick å la oss, men jag skulle upp tidigt på morgonen,
för jag skulle köra upp för moppe kortet! kl 09.00!!!! =O
Vad tänker ledarna på!?!?!?!?!? =o
Men jag klarade det på första försöket! =D STOLT! =)
När jag kom hem åt jag lunch å gick å la mig igen,
då sovade jag till typ kl 15.00 =] lite skööne de va =)
Sen kom mormor och Hasse på middag! =)
Vi åt grillat =] De va mummsigt.
På kvällen for jag till Lina och där var Erica och Emelie oxå.
Så vi hade det trevligt och så.
Vi spelade
Guitar Hero World Tour och Rock Band =D
Jag vill bara säga att jag typ ägde på trummor!
Lina du måste ju erkänna att jag var bra den kvällen!!!! =)
Vi åt fruktgratäng oxå, det var oxå asgott =)
Lina, du är en mästare i köket! Jag bugar mig för dig! =)<3
Men jag glömde mina GaGa glasögen där =(
Jag å Erica klädde ut oss till killar, och vi hade en plattkeps,
häng och en stor tröja med luvan på huve =)
Vi var KUNG!!!! =)=)=)=)=)
Och vi tog en massa kort på allt möjligt med min nya kamera! =)
Tack till alla som har gjort min helg perfekt! =D =)<3<3


Min kamera Sony a300! =D<3 Den kungar allt å alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0