Tisdag.

Guten tag! (=
Nu idag så vaknade jag och Erica av min väckare kl 08.00!
Vi klev upp och klädde på oss, för vi skulle till Umeå och
hämta min nya moppe =)
HIhi, kl 08.30 begav vi oss mot Umeå.
Bilresan var ganska dryg om jag får tala fritt! =P
Iallafall så kom vi fram till Ume kring 10.30.
Då hämtade vi moppen, sen for vi mot Subway och åt mat =]
Gottgott! =D
Sen for vi till Media Markt =D Rena paradiset ;)
Jag och Erica stod vi telefonerna i typ en halvtimma xD
Sen gatt vi fara hem.
När vi kom hem for Erica hem och jag, mamma och pappa for med mat till Lycksele! =)
Vi skulle till Johan och bjuda på mat, efter jag hade käkat
skjutsade pappa mig till Forsdala där jag skulle skriva moppe-provet!
Jag klarade det!!!!! =D=D=D=D=D
Sen tillbak till Johans lägenhet, där fikade vi tårta.
Jag och Matilda satt och pratade lite och dom andra gjorde nå annat xD
Jag vart oxå uppvaktad av Johan och Matilda.! =)
Av Johan fick jag ett par jättebra flippflopps, Tack Johan! =)<3
Av Matilda fick jag ett halsband, ett par örhänghängen och ett nagellack, Tack Matilda! =)<3
Det var jättefina presenter jag fick =]
Sen for vi hem och jag testade min moppe =) Den gick som en klocka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0