Tisdag.

Tjosan! (=
Idag blev jag väckt kl 10.00 av min far.
Jag klev upp och såg tv xD
Jag såg på MTV det var Breakfast club top 10 med bara Michel Jackson låtar.
Dom som var bra av Bad och Thriller ;)
När jag hde sett det klart gick jag ner och gjorde mig lite lunch =)
Det var spagetti å bacon! =) Lite gott asså =)
Under lunchen drog mamma iväg och jobbade=O
Även om hon hade semester!?!?!
Jaja, efter lunch for jag å pappa till Norsjö, vi skulle fixa nå saker.
Då vi var klar med de for vi till Mikael och fick en kopp kaffe =)
Vi lånade två Wallander filmer av han.
Jag håller just nu på med att se en av dom ;)
Men den räcker i 4 timmar så jag gatt ta en paus =)
Nu orkar jag inte skriva mer för stunden =)
 

Hejdå! (=♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0