Torsdag.

Goddag! =)
Ni sitter jag vid gästdatorn på hotellet =)
Jag kom just hem från Gränby Centrum!
Där shoppade jag en tröja från Gina och ett par skor från
nån skoaffär xD =P
Sen fick jag nå prylar och sånt av mamma och pappa. =D
Men innan vi for och shoppade var vi på IKEA och handlade,
jag tror att det var mest jag som stoppade ner saker i korgen xD
Men det var ju inte jag som betalade så det var ju lugnt =)
Mormor handlade oxå lite grann, men hon köpte typ bara till sig själv =)
en sak till mig, me den ska jag inte få föränn jag fyller år!!!=)
Jag fyller ju år på måndag!!!! =D=D=D=D=D=D
I morgon bär det av till Stockholm, då blir det väl mer shopping! =)
Men jag vet inte om jag har råd att shoppa så mycket mer =O
Jag har ju som sagt ite en sån stor budget =(
Som tur är så är pappa, mamma och mormor med =)
Vi har oxå hunnit vara på Lelles MC, det är en cross/MC affär.
vi for dit bara för å köpa nå grejer till Johan, som är hemma och
jobbar.
Jag tog oxå några gratis-kataloger till han så han får nåt att läsa (A)
Så snäll som jag är =)
Sen ikväll ska vi till Hasse och äta middag,
jag tror att det skulle bli grillat (a) MUMMS!!!! =)
Mer än så har jag inte hunnit göra idag =P
Jag skriver väl mer när jag har möjlighet =)
PussPuss! <3♥



Kommentera gärna! (=<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0