Onsdag.

Hejhej;)

Idag så är det onsdag för er alla som inte visste det! Men ja idag har det vare en otrolgigt ointressant dag. Jag kom på skolan och vi hade MATTE som första lektion... Jippie? Sen fortsatte typ dagen så, vi hade NO ochTYSKA på en förmiddag ;O Men eftermiddagen vart mkt slappare, då for hela 8.a till NG ( Norsjö Gymnasium ) då var vi med på två lektioner där, och det va faktiskt ganska roligt :] sen efter det 14.10 hade vi Ev jag har jägarexamen! inte så kul som jag trodde det skulle vara. Vi pluggar typ vare lektion, aldrig nå skoj, men våra lektioner är inte så seriösa! :) För att vi har Jånte som lärare. Han är typ kulig. :}
Nu på kvälln har jag pluggat LITE so medans jag såg sista avsnittet av vänner ;( :D Det är sorligt :(Snyft!!!
Men annars har jag som bara sett tv, käkat middag och duschat :P
Jag har också kollat lite busstider för lördag :]

Älskar...<3 ;)


Pusshej//Tovää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0