Lördag.

Hej!(=

Nu sitter jag här framför datron efter en kul kväll med polarna.
Jag hade med mig kameran så jag och Lovisa tog en massa kort!
Och dom flesta vart "fina" haha våra hoppbilder kan ingen klå! ;)
Vi såg också film på fg, först såg vi "I love you man" sen vart det "Never back down"
Vi hann inte se klart den andra så det blir att se klart den nästa helg.
Annars har det vare en lugn dag.
I morgon blir det nog ut å springa sen slappa. Jag ska vila upp mig för
kommande vecka då jag ska praoa.
Jag ska lägga ut bilder senare nån gång då vårat internet är snabbare
eller om jag är hos nån kompis. Jag vill verkligen ha en bra internetuppkoppling!;O
Aja, det kommer nog inte att hända så jag får stå ut med de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0