Lördag.

Hej!=) Idag har jag varit I stan med Erica. Vi åkte buss dit, I bussen tog vi en massa snygga kort! Haha, ni skulle typ dö av skratt om ni såg Dom bilderna. Annars när vi kom dit var det bara att shoppa. Jag köpte två t-shirts, ett par jeans, en mascara och lite till. Vi käkade lunch på subway! Det är nå otroligt med gott där. Sen kl halv tre for vi hem med bussen. När vi kom till Norsjö for vi och handlade lite mat, vilket inte satt helt fel. Till middag blev det fläskotletter med klyftpotatis. Lite gott det är asså! Sen nu på kvällen har jag bara sutte vid datorn. Jag har kollat på bilder från I sommar, det känns som en evighet sen. Aja jag har också lagt ut några av bilderna på fejjan. Nu fãr ni ha det bra tills näst gång vi hörs!:) Tagga tränig på måndag efter praoen.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0