Onsdag.

Hej jag har just kommit hem från spökstigen. Den va inte så läskig men den var kul! Jag gick den med Nellie, Jonna, Pallan och Jacke. Jag tror nästan att Jacke va den räddaste av oss eftersom hon skrämde upp sig själv skitmycket! Haha efter stigen blev det att se the descent. Den filmen var riktigt bra!:) Jag och Sofijah var nog dom räddaste. Förr idag var jag och jobbade på minigloben med dom små i byn. Vi gjorde makrame armband, ritade och spelade lite innebandy. Vuxenskolan bjöd på bullar och saft. Jag hoppas att vi kommer att kunna göra fler såna här dagar på jullovet. Efter pysslandet blev det träning kl 4 sen träna till 5. Nellie följde och höll mig sällskap medan jag duschade. Sen gick vi hem till henne och fixade oss, efter det blev det fg!:) Jag har just sett nitro circus och det kungar allt och alla! Nä nu har jag inte mycket mer att säga men ni får ha det bra tills nästa gång vi höres!:D

Kommentarer
Postat av: Linn!

HAAH :]

de va fan kul när du&sofia va rädda :]<3

2009-10-31 @ 18:53:05
URL: http://destroyeddoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0