Söndag.

Hej!(=

Nu sitter jag vid datorn och har just varit ute och sprungit.
Det gick väl bra, jag har inte gjort det på skitlänge!
Igår var jag bara hemma och tog det chill!
Jag satt typ bara vid datorn, eller jag fikade med mamma, pappa och Johan.
Johan den typen for till Lycksele igår för att ingen i Norsjö ville vara med han xD
Typ mobbad eller vad? xD Nää, nu ska jag inte vara dum.
Nu snart ska jag ut och fota. Det är oxå kul, jag har inte haft så mycket tid över
till det på sista tiden.
I fredags var jag på Fg med Emelie. Vi gjorde inte mycket om jag säger så.
Vi såg idol, sen var vi med Jonna mfl. Jag hade med mig kameran
och fick en del fina bilder.
I morgon börjara jag min prao på Håkansbygg! Lite jag längtar.
Sen efter praoen så är det träning som gäller! Så sjukt kul det är!!!!
Men så sjukt jobbigt!! Jag tror inte att jag har tyckt om nån sport så
här mycket som jag gillar boxing!! :D
På lördag dag var jag till stan med Erica, vi shoppade ganska mycket
båda två :]
Jag köpte ett par jeans, 2 t-shirts, nagellack, diadem, mat, örhängen mm! :)
Så sjukt kul dag det var! Vi tog en massa kort i bussen med hennes kamera xD
Mer än såhär har det inte hänt i mitt liv just nu, skriver senare! :)'


Älskar er tjejor!<3 Kom hem Rebba och Lovve!!! :O<3


I fredags på Fg! Jonna<3
  
Rebecca på beachan iår! :)

Årets första snö!

Bilden får tala för sig själv... :]


Erica på notvarpet i sommar! :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha och det roliga va att när Johan tillslut hade tagit sig hit, ville ingen va med han här heller.. :P

2009-10-14 @ 19:17:18
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0