Söndag.

Hej!(= Nu ligger jag i sängen och ser Miami ink. Det är typ bra! igår va jag i Norsjö på filmkväll hos Erica. Det var jag, hon, Emelie och Lisa. Först såg vi Kenny starfightersen blev det the Haunting. Dom filmerna är verkligen sevärda. I fredags var jag på fg med en massa folk. Vi såg idol och hade det allmänt skoj :) Idag ska jag nog springa på crosstrainern och sen sola solarium. Och till veckan är det lov! Så skönt asså. Jag har också gjort bort mina 2 prao veckor. Jag kommer att sakna skellefteå kraft skitmycket. Där var det jättekul att praoa! Alla var så trevliga :) På Håkans bygg var det också bra men skekraft var roligare. Men det kan bero på att på skekraft pratade alla med mig. Aja nu har jag inge mer at skriva om. Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0