ajajajaj ont i foten... !

Det här suger!
Jag har en svullen högerfot, som jag nu har bandagerat om...! Hur kul är de då?!
Jag vet inte riktig vad jag har gjort men ont göre iallafall.. :(
Men jag ska nog ändå ta mig ut och gå ett tag.. .=)
Aja, jag var in till Norsjö idag och hämtade moppen!
Jag och Erica for ut och körde ett tag innan jag for hem.
Vi var ute och njöt av det vackra vädret! =)
I morgon äre skola som gäller... kulkul.. =)
Fast jag tror att de ä i morgon kring 14.00 vi skulle till Willys studio och fixa lite till Vårshowen!
Inte bara lite den kommer att äga!
Nää nu ska jag ta på mig sockar och sen kanske gå en promenad... ;)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0