blablbalbalblablablaaaaas!!!!!!!!!!!

Tjooooolalalala! =D
Idag har jag vare på skolan, sen kl 14.00 gick vi (några ur vi som planerar vårshowen) till Willys Media och berättade lite om våran planer till deras film till vårshowen... det skulle gå bra våra idèer! =)
Sen efter det så va jag i Norsjö och väntade på mamma till 16.30.
Då for vi och handlade sen heeem !=D
När vi kom hem käkade vi middag och sen for jag ut med Pärlan!!! =D
Han går som en klocka, fungerar som den ska och så... =)
Jag ÄLSKAR min moppe!!! :D
Sen i veckan blire att köra in till Norsjö nån gång! =)
Nu orkar jag varken lägga in nån bild eller skriva mer....

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men lite farlig är jag? grrrrrrrrrrr

2010-04-28 @ 12:56:58
URL: http://nelliiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0