Fredag.

Hej!(=
Idag sov jag ganska länge... typ till halv 12.... =)
Sköööön.....t!
Haha nu håller jag på att städa mitt rum, vilket behövdes!
Jag har dammsugat och nu håller jag på att plocka undan.
Jag hoppas att mitt armband kommer idag, jag har väntat på det sen i måndags.
Och jag beställde det i söndags :] hihi...
Det kommer nog bli jättesnyggt! tror jag... (=
Sen idag ska jag göra mig klar för att fara till Norsjö.
Jag ska få min ansiktbehandling... guu se skööönt! =)
Jag har hunne måla på mitt nagellack lite grann.. en bild kommer senare i inlägget.
Hehe, ni kommer nog inte bli förvånade över vad det är för lack... =D
Nää nu ska jag fortsätta att städa mitt rum.!


Nummer 58! =)
Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0