Fredag.

Hej!(=
Nu ligger jag och ser Talang 2010! =)
Jag har inte hunnit se så länge... de jag har hunne se är en trollkarl och ett musikgrupp.
Trollkarlen var riktigt duktig!... Nästan som jag.
Ikväll har jag städat mitt rum lite... det blev bra!
Jag har dammsugat och stökat undan.
Jag har hunne fika och sova också...
Idag på skolan uppvaktade vi våran lärare som fyllde 65 år idag! ;D
Vi hade köpt tårta och glass.. =)
Vi sjöng för henne när vi gick in i klassrummet och hon blev riktigt glad! =)
Det var tänkt att vi skulle ha So.prov direkt på morgonen,
men vi sköt på det till engelskan.
Våran lärare hade med sig godis och saft. Vi fikade hela so-timmen ;D GOTT! =D
Sen hade vi mattenationella till lunch.. och jag kände mig som IQ-fiskmås på andra delen...
men jag hoppas att det gick bra.
Sen hade vi 2 timmars lunch! Härligt!!!
Annars har vi inte gjort mycket.


Grattis!!! :D

Vi hörs:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0