Fredag.

Hej!=)
Idag äre lååångfredag och denna dag har vare låååång! =)
Jag har typ bara sutte vid datorn och inte gjort nånting...
Eller jag har vare ute och gått en bit.
Annars har jag inte fått nåt gjort.
Till lunch blev det tacos, lika gott som alltid!
Haha, jag har inge värt att skriva om... men det är väl bättre att jag skriver
om ingenting än att inte skriva alls. =)
Jag har lagt till en bild i headern, jag hade ju glömt en av mina bästa vänner..
jag tänkte inte så långt då jag gjorde den först.. =)
Men nu har hon sett att hon är med och är glad =) Hoppas jag...
Ikväll blir det nog att se Harry Potter och de vises sten tror jag att de är =)
Nää nu orkar jag inte skriva mer...


Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Em

åååh mer än GLAD ;D

2010-04-02 @ 18:22:53
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/
Postat av: Em

Typ ;D

2010-04-03 @ 11:49:42
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0