Kaffe, kaka och Wipeout! =)

Som rubriken sa. Fast kaffe och kakan gällde för ca 45-50 min sedan :D
Det kändet gott. Men Wipeout är exakt vad jag sitter och ser nu.
Men det är bara elimineringen som är bra. Så när den är slut blir det
å se "How I Met Your Mother" Det är bra!
Jasi, i morgon är det skola och jag ska försöka göra klart min spark.
Fast jag vet att det inte kommer att gå... för jag håller på att svarva en sak som tog en hel lektion till en halv pinne... knasigt... =)
Nä nu ska jag fortsätta se tv:D


Handlade det här i Skeå också! =)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Em

Hihi ojaaa! sommarn kommer blii grymm jag känner det på mig! vi ska glassa som aldrig förr!

2010-04-19 @ 15:48:50
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0