Klackskor, bild och TV! =) RUBRIIIIIIIIIIIKKKKKK!!!!

God eftermiddag! =)
Idag har jag vare på skolan..... =)
SKOOOOLLAAAAAANNNNN ÄÄÄÄÄR SNAAAAAART SLUUUUUUT!!!! =D
Jag längtar skitmycket till sommarlovet!

Aja, åter till dagens nyheter(?) på skolan hade vi EV just före lunch och då skulle jag och Lisa ta
på oss våra klackeskor.... och gissa om man blir störd på ljudet som blir bär man går och hur ont
i fötterna man får?!?!?!? =) "Ska man vara fin får man lida pin" som ordspårket säger.
Vi skulle redigerna våran film "Gaffelmördaren" men datorn filmen var på laggade ihop.

Så vi tog vårt pick och pack och drog ut med kameran och tog en del fina sommar/vår bilder :D
Hahah, vi har inte tråkigt när vi är ute och tar kort.
Jag å Lisa hann byta skor innan vi gik och skulle fota.
Vi gick in för rollerna "pinkladies" fast vi va "blackladies"  jag å Erica hade på oss våra skinnjackor, och pilotisar. Lisa hade sin vanliga jacka och pilotisar ;) Vi glassaaaade omkring till lunch.

Sen har vi inte gjort mycket.
Efter skolan spelade jag å Emelie lite fotboll på baksidan av skolan.
Tillslut var vi typ 7 st som stod och bollade =)
Klockan 16.00 var det dags för träning... som varje måndag och onsdag... =)
Träningen gick bra men jag är leeessssss!!!! (=

Jag har då bestämt mig att jag ska klara säsongen ut iaf! (=
Just nu sitter jag och ser TV Simpsons! =)
Sen blir nog mer tv och sen soooovaaaaa!!! =)

TV-DOSA *klappklapp klappklappklappppp* TV-DOOOSAAAA!!! =)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0