Lördag.

Hej!(=
Idag har jag vare in till Norsjö en sväng...
Vi gick och kollade till gravarna lite och vi skulle skotta fram en...
men det var för mycket snö så vi hittade inte åt den.. =(
Sen for vi på medan och kollade på lite saker där... (=
Inte så intressant men det funkade =)
Sen for vi på Ica och handlade... =) 
Då fick jag New Moon av mamma!!! =D TACK TACK TACK TACK TACK!!!! :D
Så jag sitter och ser den just nu! den är lika bra nu som sist jag såg den! =)
Haha, sen när vi kom hem så for vi ut och gick en promenad.
Det är väl inte särskilt kul men de funkar...
Sen ikväll ska jag väl inte göra så mycket...
jag har typ inte gjort en vettig sak idag..
Sen i veckan ska jag nog vara med kompisar och sånt..
Jag hoppas att det blir grillning i Mollwingsbacken på onsdag med Fg! =)
Det kommer att bli awsome! =)<3
Nää nu tycker jag att jag borde hitta på nåt att göra ikväll.... jag vill inte bara sitta hemma
och inte göra ett enda dugg.. :(
Det är bara synd att det inte går att köra skoter... förr va de för mycke pudersnö..
nu är det för blöt snö så man typ bara kör fast.... värt?! NÄÄ!!!
Och det går inte heller att köra moppe för det är för slaskigt än.... (=
Men jag kommer nog hitta på nåt! =)
Det är ganska skönt att få sova ut på morgonen =) Det är det som är det bästa med lovet!
Och efter detta lov är det inte långt kvar till sommarlovet!
Jag har testat min avslutningsklänning ett x antal gånger.... och den sitter typ bara
bättre och bättre :D
Aja, nu ska jag fortsätta att se filmen....

Snart är det sommar igen! (=
Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0