Måndag.

Hej!(=
Nu sitter jag och ser Simpsons, lite det kungar :D

Idag har jag vare på skolan....
Första dagen efter lovet.. den har vare som alla andra dagar på skolan.
Och jag fick veta idag att det snart är dags för utvecklingssamtal.
Jag tror nog att det kommer att gå bra! =D

Vi har haft slöjd idag, och jag är snart klar med svarvandet, jag har bara
kvar halv första svarvningen ;) hehe...

Annars har vi vare ute och schteeekt hela lunchen :)
Jag har tur som lätt blir brun :D

Men jag har inte tänkt ha T-shirt bränna och shortslinje när jag går ut nian... =)
Det är inte det snyggaste man har... jag hade det ifjol när jag gick ut åttan.

Efter skolan var det dags för träning... det gick väl sådär.. man känner att man inte
har tränat på hela lovet typ...
Men jag var inte helt bakom flötet :)
Skavsår är väl inte heller helmysigt att träna med... tur Compeed finns som en räddare i nöden! ♥

Nu ikväll ska jag se lite mer tv och sen blire att göra en tidigkväll... det är så himla jobbigt att stiga upp på morgon.... :( Men det ska nog gå dom här sista 8 veckorna =)

Jag har hunne målat på mina naglar lite grann igen :D

Snyggt ;) samma mönster fortfarande och fortfarande samma nummer!:) ♥

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0