Nationella, no och en massa annat... =) RUBRIK!

Hej!(= (ojsan, nu vart det samma gamla vanliga hälsning... .=))
Aja, det får duga :D
När jag kollade statistiken nu idag hade den plötsligt stige! KUL!
Men nu till dagens händelser... jag har var på skolan som vanligt...
Det funkade, vi hade tyska på morgon... det är väl inte bästa med dagen...
Jag fick veta va jag hade på provet vi gjorde för lääääng sen! =)
Jag klarade det då! =)
Sen hade vi engelska och jag skulle göra muntilga nationella! :O
Det gick bra tror jag faktiskt!

Jag är törstig... Nån som har vatten eller dylikt att bjuda på?!

Nu åter till dagens händelser... =)
Vi hade låååång lunch idag!
Från 10.50 ända till 12.30! =) Inte bara lite skööönt!!! (=
Efter lunch hade vi no, vi håller på med ett biologi avsnitt...
för vi ska ha nationella i de... jag hoppas att det inte kommer att bli så svårt... :P
Jag HATAR no.... men det funkar.
Och sen på sljödeplöjden så redovisade vi bara det vi har hunne på våra projekt.
Det går ju som det går med min spark....
Jag hoppas att den blir klar innan jag går ut nian... :P


Live från mitt ruuuuum! :D

Uppdate: Efter skolan va de dax för träning, men som vanligt skulle jag ju gå å handla mat först.
Så när jag kom på Ica så gick jag och plockade de jag skulle ha innan träningen...
men då när jag skulle betala och jag öppnade börsen gjorde jag en STOOR upptäckt....
Gissa vad de va?!
JO, Jag hade tage fel börs sen jag va i stan i helgen...
Så var man hungrig på träningen?!
JAAAA DET VAR MAN!
Inte kul alls...
Efter tabben på Ica gick man tillbak till badhuset och satt sig där och väntade på träningen.
Men då kom Nellie, hennes syster och några till dit och höll mig sällskap TACK! ")
Annars hade det vare lite långtråkigt! =)

Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0