Skola, möte och fotboll! =) RUBRIK!!!! (=

Heeeeeeeeeej! ( men en massa eeeee.n! =)
Glolololololo, idag har dagen varit heeelt okeeeej! ;D
I morse hade vi no och då gjorde vi oss ordning för nationella.
Jag gillar inte nationella proven.
Men det funkar braaaaaaa!!! =)
Jag har då klarat alla prov hittills :D
Ojjsan va små alla meningar blev.... jag får göra längre meningar nu...
Så.... annars har vi inte gjort mycket på förmiddagen.. vi fick lunch kring 11.00..
Skön.....t! Sen hade vi lunch till 12.40, då skulle vi upp på fg och skulle lära oss HLR!
Så nu kan jag rädda liiiiv :D

Så om nån är påväg att dö/får hjärtstopp/sätter nåt i halsen (?) ring då mig så räddar jag dig! =)

Efter skolan var de dags för vårshowsmöööööteeeeee!!! Och jag kan säga att den kommer att ROCKA FEEEEEEEETTTTT!!!!! ;D
Tror jag... :P
Vi har kommit fram till en del repliker och så, nu är det kvar lite planering och träning innan den är klar.
Jag kan säga att jag kommer att vara presentatör! =)

Efter mötet var det dags för träniiiing! Och inte bokxning denna gång... det var fotboll jag skulle träna!
Inte bara lite bra det kändes att träna de igen... jag har saknat det som tusan och jag har ändå kvar lite talang!

Och nu till nutiden (alltså vad jag gör nu) jag har just duschat och ser tv! =)

ni får kommerntera om vad ni vill att jag ska skriiiiva om! =D

FIF! =)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Em

tycker det var dags med lite sommar känsla ! ;D

2010-04-20 @ 20:19:07
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0