Söndag.

Hej!(=
Helt underbar dag idag... solen skiner och jag har kört skoter och läst klart min engelska bok!
Engelska boken är en läxa vi har till nån gång, men jag tyckte att de va lika bra att läsa ut den med en gång!
Även om den va på engelska så förstod jag typ allt jag läste.
Jag är typ förvånad själv. (=
Ikväll så kommer vi få främmande, eller främmande å främmande.. det är mina farbröder och deras respektive (=
Det kommer nog att bli najjs, och blir det inte de så hittar jag väl på nåt så de livar upp stämmningen =)
Hahah jag vet inte vad jag ska skriva om nu... jag har som idè torka... det är inte kul...
Det är inte ofta jag har det men det händer att till å med jag har det (=
Svårt att tro, men de ä sant!
Och igårkväll satt jag och såg andra och tredje perioden av hockeyn igår!!!
AIK krossade HV71 med 3-5 på bortaplan! Dom är inte dåli! 
Så nu är det bara att hålla tummarna så dom vinner i morgon också!
För då ska jag ner och se matchen live!!! (=


Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0