Torsdag.

Hej!(=
Nu har jag suttit och pillat lite på min nya design medan jag har sett Sveriges värsta bilförare.
Dom är ju verkligen inte bra på att köra bil!
Aja, idag har det vare friluftsdag på skolan.
Jag spelade volleyboll och vi hade lätt bästa utklädnaden!!
Vi hade svarta shorts, svart t-shirt och vi hade målat oss kolsvarta i ansiktet!
Vårat lag hette Svarta Faran så de va väl ganska solklart med namnet!
Vi kom 7a av 10 lag... men kul hade vi! :D
De va lite svårt att få bort färgen men de gick.
Vi hade också tandsvärta så de såg ut som vi hade mist en tand... lite kul..
en del gick på att vi hade gjort de.
Och jag har inte heller lurat nån... 1a april är inte så speciellt. 

Och nu är det Påsklov och jag ska bara chilla! =)

Kommentera gärna om den nya designen! =)


Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Em

TackTack :D din är inte så dum heller ! ;D

2010-04-02 @ 16:08:25
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0