Söndag.

Hej!(=
Solen har skinit idag!!! Och jag har vare ute nästan hela dagen :D
Jag har tagit en del fina kort, ex då Johan hoppade med skotern!
Jag har också vare ute och promenerat med mitt skavsår som inte är det härligaste att ha... :P
Jag var ute och gick i typ 45 min... men det tyckte min fot räckte gott å väl! =)
Jag med för den delen!
Sen när jag kom in satt jag mig och la in bilderna på datorn!
Jag tyckte att många av dom blev bra, men spec en!

Just nu sitter jag och ser How I met your mother! =)
Haha, lite dryg titel på en serie, men det är bra! =D
Fast, när det är reklam på 6.an så ser jag Wipeout på 5.an :D
Det är också rätt bra, man skrattar typ hela tiden åt kommentatorerna! :D
Felix Herngren är klockren! =)

I morgon så börjar skolan om igen efter lovet...
Det känns endå rätt okej, spec att träna igen!
Detta lov har jag mest tillbringat med Emelie!
Det har inte vart dåligt :D

Nu ska jag nog ta och göra mig en macka, för jag är hungrig som en varg...
eller nå! =)



Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0