Söndag.

Hejsan svejsan!  (Titta jag började med en annan hälsning ;D)

Fika är GOTT!!! ;D Spec blåbärspaj, he ä int å leka vä! :D
Today har jag nicht mycket gjort...
You vielleicht ser att jag writnig på viel språk ;D He ä fö att ja int ha nå å göa...
Hahah Säg Spring, Bil, Snö, Penna högt på engelska... hahha xD hittade en
grupp på fejjan som hette typ så xD dålig humor jag vet!
Eller Köpa, Se, Stol, Tio på engelska högt xD Lika dålig humor! :D

På dagen i går var jag i stan med familjen :D
Jag gick på stan med mamma och köpte en skinnjacka som jag kan ha på mig nu när det inte
är jättevarmt, en vit sommarjacka som jag ska ha när jag ska köra moppe till Norsjö i sommar,
ett par converse (svarta) och lite annat.
Vi käkade på Subway :D! Inte bara lite gott...!!!
Jag träffade Emelie på stan med :D Hon va å där å shoppa.

Jag vet att jag inte har mer att berätta just nu, men nå mer borde jag väl få ihop! =)
Jasii... Jag hatar när det snöar! För nu vill jag ha sommar!

Jag vill kunna gå i shorts och t-shirt och barfota.
Tänk på känslan av att trampa på en vass sten med bara fötter, eller en humla.
Tänk vilken ljuv smärta som hör sommaren till! =)
Men de enda jag hatar med sommaren en alla förbaskade MYGG!!!!
De bara surrar runt huvet på en och man blöir irriterad på de.
Sen tar de lite blod av dig och lämnar ett kliande bett på dig...
IRRITERANDE!

Att få bada i sjön är nog de allra bästa man kan göra, eller så är det att köra
moppe till Norsjö i shorts, sen vara med vännerna till mitt i natten och grilla osv och sen ta
på sig ett par långbyxor och fara hem å sova och sen göra samma sak nästa dag.
Det är sommarens sanna glädje! :)♥

Och att fylla år, för i år fyller jag 16 och då får jag börja övningsköra! ;D
Den 13 Juli i årets bästa datum.

Sen får man ju sommarjobba i sommar med, tjäna egna pengar.
Och när jag har fått min lön kommer jag köpa en ny mobil med knappar tror jag :D
För jag är så himla less min touch-mobil! Den är så jobbig att skriva med att det finns inte på denna jord! GAAAH!
Den mobil jag ska köpa ska vara med Sony Ericsson med knappar så man kan skriva som folke! =)

Sen efter sommarlovet kommer jag börja gymnasiet i Lycksele och bo själv där.. man får se hur det kommer att gå..

Igårkväll var jag på disco, man måste ju stödja son egen skolavslutning :D
Men det var inte så tråkigt! Det var väl ca 50 pers där och det är ganska mycket folk för att vara Norsjö.
Innan discot for jag till Emelie.. och vi inväntade discot tillsammans.
Efter discot var slut åkte vi hem i typ världens sjukaste snöoväder! =)
Aja, jag fick ihop lite text.

Min mobil... =) men den funkar och de är inga fel på den! :D


Haha, en sak som ger massage på huve! Gode skön........t!+ min disco-stämpel ;D
Vi hörs!:)<3


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!

Tänkte bara tipsa om att jag just nu lottar ut en fotobok på min blogg. Var med? :)

2010-04-18 @ 18:27:16
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Em

Vi skippar våren (slasken) och går på sommarn direkt.. äru på?

2010-04-18 @ 19:35:16
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0