Bruten kick, inga munkar, krossad i fotboll. men ändå en bra dag! =D

Godmorgon, god förmiddag, god eftermiddag, god kväll och god natt! Hej, hallå, tja, tjena, tjooo, shoobre och Guten Tag! =)
Nu är man helgraderad på hälsningsfraser, så nån borde ju stämma!
Ni får välja själv vilken ni tycker passar bäst!
Igår kväll spenderades HELA dagen i Norsjö med vännerna.
Jag körde moppe dit... och väl framme så parkerade jag moppen hos Erica och vi gick sedan ut på Norsjös "STOOOORAAAA" marknad.
Vi hann väl gå den ett x antal gånger. Vi träffade Kikka och Lisa där och vi gick med dom!=)
Jag köpte en vit scarf? halsduk? eller nå liknande. En sån jag visade upp förra helgen! =)
Lisa köpte en knallorange! =D
Men marknaden hade INGA MUNKAR!!!! Jag hade gått och längtat efter det typ sen jag fick veta vilken dag marknan va! Dom brukar ju sälja de VARJE MARKNAD! Jag blev lite besviken då!
Men då gick jag och köpte varmachips med Lisa!
Sen kring 16.00 for vi och såg då Fromheden vart krossade av Norsjö.  Inte okej!
Dom förlorade med typ 9-3!
Efter fotbolln for jag, Erica och Lisa och käkade på Frasses! MUMS!!! =D
Sen gick vi omkring och tog en massa kort... ovärda kort för de mesta... =)
Vi hann va på Fg ett tag och såg en film... den va nog bra.. vi såg inte hela! HAHAH! =D
De va en skräckis, så den måste ha vare bra! Annars äre nå fel!
Omkring 21.45 kom vi på idèn att fara ut och köra moppe!
Så vi gick hem till Erica där mopparna va, vi klädde på oss varma kläder och gick ut och skulle starta mopparna.
Första kicket... moppen startade inte... andra kicket... KICKEN GICK AV!?!?!?!?
Så tokigt! Kicken på min moppe GICK AV!  Hur kul va de på en skala 1-10?!
Typ minus 25!
Jag skubbade igång den, klok som jag är. Och vi for ut och körde sen.
Då kring  23.00 kom mamma och hämtade mig och vi for hem.
Jag poppade lite popcorn och åt när jag kom hem... GOTT! =)

En sån fast vit! =)
Vi hörs! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0