GhGhGhGhGhGhGhGhGhGhGhGh!!! =D

Tjeeeeenare! =)
Idag har de vare en vanlig dag på skolan... som vanligt..HAHAH xD
På idrotten sprang vi Coopers? vet inte hur det stavas men man springer i 12 min och sen ser man hur långt man har komme.
Jag sprang 11 varv och typ 105 m ! =)
Jag är endå nöjd, eftersom jag har en stukad fot!
Aja, på morgon hade vi HK, då satt vi i datasalen och sökte fakta om Thailands matkultur.
För jag och min grupp ska göra vårrullar som är speciellt från Thailand! :)
Det kommer bli gott tror jag.
Annars har det inte hänt mycket...
Så nu ska jag fortsätta med mitt plugg på So, Buddhismen! =) Men de roliga är ju att jag an de! =D
Men det är bättre att kolla på de en gång för mycket än en gång för lite.... =)
Igårkväll var jag in till Norsjö.
Kring 18.50 kom jag in till NOrsjö och då for jag till David och lirade Gh! =D
Och jag får vara med i hans och Adams band... :P
Så jag behöver hjälp med ett tufft nicknamne! Kom med förslag!
Sen då kring 19.40 for jag och hämtade Emelie och då for vi på Fg och va på Gårdsråds-mötet...
Det gick bra.. sen klockan 21.00 for jag hem och gick i säng! =)


Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0