Valborgs firas med Filmmaraton!!! :)

HeeeeJ! =)
Idag har jag inte gjort mycket...
på skolan ha vi haft pingis på idrotten och haft bild i slutet av dagen.. :P
Jag är är taggad på att vara vaken hela natten. Det ska vara filmmaraton på Fg! =D
Så på lunchen var jag och Emelie på Ica och köpte lite snacks till idag.
Och jag får inte somna för då måste jag köpa en mjukgalss åt Emelie, Rebbecca och Erica... och det vill man inte! =)
Men före de ska jag va till Risliden på Valborgs först! :) Hoppas på en stor fin majbrasa! :)

Nu ska jag byta kläder och sedan fixa håret... sen blire middag och Risliden sen! =)


Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: elina

du är inte ensam! :)

2010-04-30 @ 18:25:16
URL: http://elinawikman.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha, men jag hade tänkt köpa den, och då kostade den bara typ 1799 :O

2010-05-01 @ 21:31:45
URL: http://nelliiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0