DIGGILOO!!! :D

Hej!(=
Jag har just sett Diggiloo nu i från min lägenhet ;D
Det var jag, mamma, pappa, Erica, Mikael och två andra flickor :)
Vi har stått och diggat en massa musik i ca 3,5 timmar :D
Och kameran har smattrat hela tiden typ. Jag har tagit ca 1800 bilder... :]
Till diggiloo åt vi chips, drack driicka och skrattat ;D

Jag bjuder på bilder nu ist för att skriva!









Det får duga med bilder :D Vri oppa skalln om je vill se bildern rätt väg! ;)

Och Erica uppvaktade mig en dag sen.. men det gör inge ;)
Jag fick nagellack, en parfym och ÖRMUFFAR!! ;D


Söt va? :]

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej skulle du kunna rösta på min bild :-)?

Gå in här:

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=6389



ta bara några sekununder :D Din röst är guld.

Tack i för hand!

2010-07-16 @ 13:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0