Jag har inte riktigt koll...!! :)

Hallå! (=
Nu äre ju så att jag har jobbat klart för idag och i morgon äre sista dagen på mitt sommarjobb! :D
Men då har jag kvar att jobba två dagar på mammas jobb och planta i typ en vecka! :)
Känns lite jobbigt, men man känner lukten av pengar å då äre bara å kämpa!!
Ikväll blire nog att dammtorka rummet, jag hoppas att det ska gå bra! :]
Annars har jag inte så stora planer, ska vila upp mig lite grann så jag orkar med stadsfesten typ nästa helg.
Eller när den nu är...? :)


Vädret idag har vare ganska bra. Ibland har det regnat men det har vare mest upphåll. Tror jag...
Jag har som mest var inne idag. Men det har då inte vare kallt om man säger så! :)



Stora bilder gillas! :]

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej! Jag är med i en tävling och skulle bli jätte glad om du ville lägga 1 röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Tack på förhand ;)

2010-07-01 @ 18:07:47
URL: http://denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0