Mongo Pongo!:D

Hej!(=
Hehe, nån har visst "glömt" uppdatera bloggen! undra vem det kan vara? :)

Denna kväll har spenderas i Norsjö med självaste Erica! :)
Det började med att vi såg klart Pongo, det vill säda Ponga och de 101 dalmatinerna!
Den var bra! :]
Sen drog vi ut på samhället, köpte en glass och glassade sen bara runt å tog en massa kort! :)
Roligaste korten vart då vi upptäckte att våra skuggor var skitlånga!:D
Så nu ska inte Rebba å Lovve skryta med sina 1.84m? när jag var 27m!:D MOHAHAH!!
Sen gick vi hem till Erica och tog mopparna för vi orkade inte gå längre...
Sen for jag hem... :)

I morgon/sen idag blire stan med Erica! Shopping  på g!;)

"Gammal" bild från i vintras på Tove! :) Låånghååre! ;)

Bilder från ikväll kommer sen! :)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan mitt namn är Canez och jag driver en skönhetsblogg på nattstad.se. I min blogg hittar du skönhetstips (nya varje dag) där hittar du också tävlingar, och massa andra roliga saker, titta gärna in och se vad du tycker :) Kram caanez. www.nattstad.se/caanez



Kolla gärna in www.Angiihsblogg.blogg.se / En underhållande blogg

2010-07-03 @ 00:34:14
Postat av: Matilda

Typ bara en stund på torsdag, jobbar på lördag och har lite pengar så jag satsar på trästocks istället:)

2010-07-03 @ 11:39:41
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-03 @ 17:18:04
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0