Sand i örat? :]

doG llävK= God Kväll baklänges! ;) (=
Ikväll har jag vare och spelat besch iden väldigt blöta sanden!
Det gick ganska bra! :) Vi var 6 friska spelare och en med bruten fot? eller ben? jag vet inte riktigt vad han har gjort... :P
Jag undrar bara en sak! Äre bara jag som alltid får sand i örona när man spelar beach?!
Men så seriösa var vi inte =)
Nu sitter jag och ser Spiderman 3, och ikväll så kommer jag inte kunna se Scrubs! :(
För Spiderman slutar typ 23.45 och då skare först vara 2 1/2 i en halv timma, sen blire Scrubs då typ 00.15.
Då ska lilla jag sova! Det suger! :(


Det känns som det blir mycket blomm-blider/naturbilder! :)

Vi hörs!:)<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tove, jag saknar dig<3

2010-07-01 @ 23:07:41
Postat av: mandyz

fin blogg! :) <3



Ta gärna en titt på min blogg om du vill, eller vrf kan vi inte följa varann via bloglovin? :)



mvh Mandyz!

2010-07-02 @ 09:05:42
URL: http://mandyz.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jo det ska jag:)

2010-07-02 @ 09:21:01
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

OKej! vad skönt. :) igår var jag med en vän idag ska jag sola.. :)



Skulle du vilja vara snäll och rösta än gång till på min söta bild. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand.. du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag.. :) <3

2010-07-02 @ 09:55:53
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint bilde :)

2010-07-02 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0