Long time, no see! :)

Tjo! (=
Nu vare ett tag sen jag skrev igen... men det funkar!
På senaste tiden har jag vare och spelat beach och sett film om nätterna och sova på dagarna.
Så det ska vara på sommarlovet! :)
Och nu har jag ett lag till beachen vilket känns toppen! :D

För nån dag sen var jag ute och gick en stund... och då kom jag på den brilljanta idèn om att jag kan ju gå rundningen Talliden-Talliden... och den rundan är inte vm-kort!
Jag gick formligen 2 mil!!!! Och gissa om jag har ont i bena fortfarande?!
JA, DET HAR JAG!
Men det hindrar inte mig från att spela beach! ;)
Jag håller faktiskt på att vara  ganska bra påre :)

Jag har oxå börjat på att läsa Twilight-böckerna igen... jag har inge liv... jag har typ redan läst alla minst 3 gånger vardera... :) Lätt värt de!

Sen ska jag börja packa inför våran familje-semester till Aitik! :)
Aitik är en dagbrotts gruva i Gällivare för er som inte visste de :]
Vi ska fara på fredag morgon och kommer hemm antingen på lördagkväll eller på söndag :)
Där kommer vi få se JÄTTESTORA maskiner! MÄKTIGT! ;D
Kameran kommer att följa med jag kommer ta en massa kort ;)

Och på tal om kort, idag när jag skulle lägga in bilderna från Diggiloo och dagen jag och Erica var i Lycksele på djurparken så hade jag tagit 2396 bilder. Jag tror att det var så många bilder :)
Det var då en sjuk mängd iaf!


en gammal bild får duga för nuläget :)


Vi hörs!:)<3

Kommentarer
Postat av: Em

Jajjemän! :D fem baggar = 2500:- fast då var de 6st som dela på den.. Dom skicka in deras film från filmdagen på skolan

2010-07-22 @ 19:24:10
URL: http://emeliehjelte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0