I'm going off the rails on a crazy train! :)

Hejhej!! (=
Idag har jag jobbat stenhårt på jobbet! :)
Först kom man dit 09.00 så for man ut och lekte med barna! :)
Vi var ute till lunch och sen gick vi ut igen och vaktade glassbilen!
Tillslut kom den och vi köpte glass, jättegod glass.
T ex. spookies, knattar och isglass! :)
Själv köpte jag Rullo! :) Det är s sjukt gott!! 
Sen 15.00 slutade jag jobba och jag drog mig hemmåt...
När jag kom hem gick jag upp på mitt rum och bytte om till springarkläder! :)
Sedan vart det en löptur nere på Ajaurvägen! och det gick inte så tungt som jag trodde att det skulle..!
Och det är var bättre väder idag.. för igår regnade det hela tiden!
Jasi, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag hade tänkt mig på cirkus.
Men jag kom på att det blev för dyrt för att passa min plånka!
Men helt ärligt så tror jag faktiskt att jag överlever...! =)
Om inte så äre väl too bad för mig! ;)

Nu vart jag sugen på att baka.... :)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0