Inte för att skryta, men jag är helt jäkla AWSOME! :D

Nu vart de kvällen! (=

Ikväll har jag vare i Norsjö med kompisar!
Men alla dom var trötta och ville inte hitta på nå bus...
Men jag hade energi! och inte bara lite heller!;)
Så där vid halv nio skjutsade jag hem en trött Emelie och sen for jag hem för att se filmen Click! :)
Fast efter att jag hade sett kanske 45 min av den så kom brorsan hem och hela familjen satt sig i köket och bara satt å pratade! :)
Så det vart inte att se filmen, utan att spendera kvalitets-tid med min kära familj! :]
Nu sitter jag och ser 2 1/2 men!!!! och det är bra!
Sen blire att se Scrubs!! och det är oxå bra! det är faktiskt JÄTTEBRA!!! =D


Och jag är grymt taggad på i morgon då jag ska vara med Lisa och Erica och vi ska grilla mat och sen blire kanske att fara till Ericas stuga och grilla lite! :]
Och jag har cheezballz som jag ska bjuda på!! :) och jag tror att det bli skitbra!

Vi hörs!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0