Min rubrik är helt enkelt borta..! :) Knasigt...

Odeladi! (=
Idag har det regnat och regnat och regnat... hur kul som helst... eller? :)
Hehe... iaf, på tv har det inte vare nå bra, på datorn har det inte hänt mycket.
Men i mitt liv har det hänt saker!
Först och främst har jag vare ute och sprunge i regnet. Och det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara!
Och sen duschade jag ju såklart efter detl eftersom jag var kall, blöt och svettig efter mitt löppass!
Men sen hände nog det mest otroliga!!
Då jag hade klätt på mig efter min dusch så började jag städa mitt rum!
UTAN att nån hade sagt åt mig att göra de!
Jag är typ förvånad själv..!! :)
Jag städade ur alla mina lådor, tog ner affischer och slängt bort en massa småprylar som jag inte behöver! :)
Jag är typ lite små stolt över mig själv! :]
Och under tiden jag städade hittade jag mobilklistermärken som jag fick när jag fyllde år för några år sen! :)
Så jag satt på resterande av dom märkena på min mobil! ;] Busiga jag....

Fint va?! :)

Sen ikväll bjöd pappa på fruktsallad å glass! :D
Riktigt gott!
Och nu sitter jag å lyssnar på musik och hoppas på att brorsan snart ska he igång Wolfman!
Den verkar faktiskt riktigt bra!:)
För om han her igång den senare än nu så kommer jag inte hinna se den innnan jag ska gå å sova....
För duktig som man är så har man ju ett sommarjobb som man ska upp till! ;)

Vi hörs!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0